Kategori: Porno Hikaye

Ekran:

Paralı Orospu

Ekleyen 11 ay önce

258 İzlenme0 Yorum

Merhaba seks hikayeleri okuyucuları. Ben istanbul’dan Mehmet.t 30 yaşındayım ve biraz kiloluyum. Arkadaşlar bu nedenden dolayı bana ayı Mehmet derler. Sen karıyı sikerken karı altından ezilir lan senin diye dalga geçt...

Ağzıma Zorla Soktu

Ekleyen 11 ay önce

343 İzlenme0 Yorum

Merhaba sex hikayeleri benim adım Nilay Adana’da oturuyorum fakat aslen doğu illerinden birinde doğdum fakat yazmak istemiyorum neresi olduğunu. Evlendim ve adana’ya gelin geldim . önce size kendimi anlatayım 24 yaşın...

Abim Ağzıma Boşaldı

Ekleyen 11 ay önce

487 İzlenme0 Yorum

Merhaba beyler sizlere başımdan gecen anımı yani seks hikayesi anlatıcam aklıma geldikce midem bulanıyor ama oan nasıl olduda açtım ağzımı anlamadım,lise yıllarında abim beni nasıl altına alıp inlete inlete sikti onu ...

Bikinili Halamı Siktim

Ekleyen 11 ay önce

329 İzlenme0 Yorum

Selam beyler ve seks hikayeleri sevenler benim adım erdi 19 yaşında esmer ve kalıplı birisiyim. Halamda 34 yaşında dolgun vücudu olan göğüsleri aşırı güzel olan bir tanesi. Neyse hikayeye geçelim, halam tekirdağda otu...

Cığlık Attıkca Soktum

Ekleyen 11 ay önce

456 İzlenme0 Yorum

Merhaba dostlar sizlere seks hikayesi hoş hikayesi dediysem yaşadığım anımı anlatıcağım ben Kubat. otuz iki yaşındayım ve tek başıma yaşıyorum. genel olarak evden işe işten eve bir hayatım var. ama daha öncelikle aklı...

Yengemi Göttünden Siktim

Ekleyen 11 ay önce

456 İzlenme0 Yorum

Merhaba yengemle sex hikayeleri okurarı ben sexte hiç hudut tanımayan birisiyim benim bir yengem mevcut ismide sevda abim öldükten sonra yengemle fazla görüşemez olmuştuksevda yengem yaklaşık 1.65 boylarında ve 65 70 ...

Yengemi Bıraktı Beni Sikti

Ekleyen 11 ay önce

501 İzlenme0 Yorum

Merhaba sex hikayeleri sevenler Yengem mükemmel bir hanım. Hatta o kadar ki benim için anne yarısı gibidir. Hatta ben onu kendime idol şekilde alırım o kadar aşırı severim. Benim yaşım da ona yakın bulunduğu için birl...

TürbanlıTeyzemi Götten

Ekleyen 11 ay önce

516 İzlenme0 Yorum

Merhaba ensest sex sevenler, Annemin tek kardeşi vardı. Oda biricik teyzem Aysu idi. Teyzemle gerçekten çok iyi anlaşırdık. Aysu Teyzem sarı saçlı, ela gözlü, beyaz tenli, 1.62 boylarında, 61 kilolarında, çok seksi bi...

Teyze Kızını Parçaladım

Ekleyen 11 ay önce

372 İzlenme0 Yorum

Selamlar ben Alper Geçen yaz başımdan geçtiği olayları anlatıyorum ve son derece gerçek bir olaydı kuzenime nasıl kaydığımı anlatıyorum yaz ayı Fethiyede yaşayan teyzeme her yaz olduğu bu gibi gidiyordum bu sefer bira...

Tayt Giyen Türbanlı Kuzen

Ekleyen 11 ay önce

619 İzlenme0 Yorum

Selam selam sex hikayeleri sevenler ben sizlere kapalı amca kızının taytından bahsedeceğim. Türban takmadan önce daha iyiydi ve kapandığından buyana garip giyinmeye başlandı. çok fazla garip giyiniyor ve giydiği darac...

Ablam Escort Çıktı

Ekleyen 11 ay önce

487 İzlenme0 Yorum

Merhaba beyler başımdan geçen inanılması zor ve gerçekten piyango gibi bir olayı anlatıcağım.Bir gün arkadaşlarla oturduk içiyoruz,aklımıza nerden geldiyse escort bayan bulup herzaman beraber gruop seks yapmak geldi.G...

Kuzenimin Karısını Düzdüm

Ekleyen 11 ay önce

837 İzlenme0 Yorum

Merhaba beyler sizlere başımdan geçen %100 gerçek sex hikayesi anlatıcağım, bu anım benim ile kuzenimin güzeller güzeli karısı arasında geçmiştir. Gecen yaz yine cok azdigim vakitlerdi, surekli tuvalete gidiyor otuzbi...

Evli Dayımla Yattım

Ekleyen 11 ay önce

292 İzlenme0 Yorum

Merhaba arkadaşlar ben Asude. 26 yaşındayım ve kocam üç yıl önce öldü. O öldüğünden bu güne kadar elime hiç erkek eli değmedi. Kocamla da görücü usulü evlenmiştik. Onsan sonra hiç ensest sex yaşamadım. Ailemle kaldığı...

Köylü Kızı Emineyi Evde Siktim

Ekleyen 11 ay önce

471 İzlenme0 Yorum

köylü kızı emine

Erkek Kardeşimin Arkadaşı Zorla Bekaretimi Bozdu

Ekleyen 11 ay önce

333 İzlenme0 Yorum

Benim ismim Fulya 19 yaşında bir bayanım.Ailemle beraber yaşamaktayım,sizlere başımdan geçen bir olayı anlatarak bir nebze olsun rahatlamak istiyorum.Erkek kardeşim evimize arada sırada arkadaşlarını getirir yer içer ...

Teyzemin İnanılmaz Tahrikine Kapıldım

Ekleyen 11 ay önce

298 İzlenme0 Yorum

Hepinize selamlar değerli arkadaşlarım.Benim size anlatıcağım hikayem hayatımda bir dönüm oluşturmuştur.Öyleki henüz milli olmamıştım yaşım 19 ve kanı kaynayan bir delikanlıyım.Biz İstanbulda ikamet ediyoruz ve birgün...

Dul Komşumu Sikerken

Ekleyen 11 ay önce

331 İzlenme0 Yorum

Selamlar sevgililer arkadaşlar uzun zamandır seks hikayelerini okuyup vay be neler varmış diyen bir okuyucuyum.Sizlerle kendi paylaşacağım yaşanmışlıklarımı bende bu imkandan yararlanarak aktarmak istiyorum.26 yaşında...

Kocamı Kendi Yatağımda Başka Bir Kadınla Yakalayınca

Ekleyen 11 ay önce

287 İzlenme0 Yorum

33 yaşında evli bir kadınım.Akraba ziyaretinde bulunmak için evden ayrıldığım bir gün eve erken dönüşümle eşimin ihanetiyle karşı karşıya kaldım.Öyle hırçın sevişiyorlardı eve girdiğimin farkına bile varmadılar.Kocam ...

Komşumun Dul Kızı Baya Fena

Ekleyen 11 ay önce

276 İzlenme0 Yorum

Merhaba yaşamış olduğum bu hikayeme ortak olan tüm arkadaşlar.Ben genç yaşta emekli bir banka müdürüyüm.Emekliye ayrılınca Fethiye ilçesinden bir ev satın aldım,iyikide buraya yerleşmişim.Yalnız yaşayan seks ihtiyaçla...

Arkadaşımın Liseli Kızını Siktim

Ekleyen 1 sene önce

405 İzlenme0 Yorum

Merhaba arkadaşlar yaşı 19 olan liseli kızları çok seven bir erkeğim. Tesadüf olarak iş arkadaşımın kızı da azgın ve istekli çıkınca benim hatunu memleketine gönderdim. İşten izin aldım ve hatuna mesaj attım. 19 yaşın...

Suriyeli Ev Hanımını Siktim

Ekleyen 1 sene önce

1.34K İzlenme0 Yorum

Merhabalar arkadaşlar ben mahallenin tüpçüsü Emir. Geçen hafta Suriyeli dul bir ev hanımının evine tüp bırakmaya gittiğimde hatunun yollu olduğunu fark ettim. Hatuna parasıyla benimle sikişir misin dedim. Hatun parayl...

Olgun Akrabama Veren Azgın Bir Liseliyim

Ekleyen 1 sene önce

305 İzlenme0 Yorum

Merhabalar benim ismim Sinem. 19 yaşında lise çağında genç bir bayanım. Azgınlık derecemi hikayemden zaten anlayacaksınız fakat kesinlikle erkeksiz yapamayan çılgın bir sikiş hayranıyım. Anlatacağım hikayemde sizlere ...

Yengemi ve Türbanlı Kızını Siktim

Ekleyen 1 sene önce

552 İzlenme0 Yorum

Selamlar değerli hikaye sever arkadaşlar ben oldukça azgın son zamanlarda kafayı türbanlı hatunlara takmış bir erkeğim. Adım Ferman yaşım ise 32’dir. Geceleri işten dönünce amcamların evinde odama çekilir ve sikiş vid...

Hala Yeğen Banyoda Zevkten Çıldırdık

Ekleyen 1 sene önce

744 İzlenme0 Yorum

Herkeze merhabalar hala yeğen ensest sex hikaye okurları sizlere tatlı bir fantezimden söz edeceğim. Ben 30 yaşımda bekar bir erkeğim.İşlerin yoğunluğundan dolayı daha iyi bir bayanla tanışamadığım için uzun süreli il...

Otobüs Muavini Beni Becerdi

Ekleyen 1 sene önce

396 İzlenme0 Yorum

Herkese selamlar. Sizlere geçen yaz benim uzun şehirler arası otobüs yolculuğu sırasında başıma gelen ve otobüsün çay kek vermekle görevli olan muavini ile başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. Aslına bakarsanız ilk ...

Dul Komşu Kızı Alevi Siktim

Ekleyen 1 sene önce

541 İzlenme0 Yorum

Merhabalar hikayemde sizlere azdırıcı güzelliği olan dul komşu kızı henüz 28 yaşında bir afetle aramda geçen sikişi anlatmak istiyorum. Her yaz tatili için Side’deki evlerine gelen hatunla aramızda kısa sürede bir etk...

Lise Hocam Aynurun Kızı Çağla

Ekleyen 1 sene önce

335 İzlenme0 Yorum

Selamlar arkadaşlar liseli sikişi seven bir erkeğim ve lise hocamın oldukça azgın kızı liseli Çağlayla aramda geçenleri sizlere de hemen anlatmak istiyorum. Lise çağlarında oldukça seksi Çağlayla yani bizim öğretmenin...

Liseli Arkadaşlarımla Piknikte Grup Sikiş Yaptık

Ekleyen 1 sene önce

459 İzlenme0 Yorum

Değerli liseli okuyucular. Sizlerle bir anımı paylaşmak istiyorum. Benim ismim Dilara. Burada hikayeleri okurken biraz kendimden geçtim bir de geçen sene ki anı gözümün önüne geldi. Biz geçen yaz liseli arkadaşlarımız...

Karşı Komşumla Sikiş

Ekleyen 1 sene önce

435 İzlenme0 Yorum

Sizlere Başımdan Geçen Gerçek Bir Olayı Anlatacağım. Pazar günüydü hafta sonu tatilinde evde idim. Evdekiler köye büyükleri ziyarete gitmişti.Karşı taraftaki komşumuz dul Leyla halı yıkıyordu.Kahvaltımı yapıp kapıya ç...

Türbanlı Hatunla Seks Dehşeti

Ekleyen 1 sene önce

671 İzlenme0 Yorum

Merhaba degerlı okuyucular, sizlere gercek ve yasanmıs olan bır hıkayeyı anlatacagım. Benım adım Kartal 30 yasında bekar bır erkegım. Sımdı sızlere anlatacagım konu turbanlı bır bayan ıle olan olay olacaktır. Böyle bı...

Ah Baldızım O Amcığını Hergün Yalarım

Ekleyen 1 sene önce

477 İzlenme0 Yorum

Evleneli fazla bir zaman geçmesede karımdan çabucak sıkılmıştım aklımda hep baldız vardı amına koyim. sülale olarak birbirine düşkündük yine bir sülale düğününde bir araya gelmiştik herkes muhabbet sohbet halindeydi b...

Liseli Kuzenimi Soyunurken Siktim

Ekleyen 1 sene önce

578 İzlenme0 Yorum

Selamlar olsun. Ben Kaya. Malatya da oturuyorum. Sizlere bu hikayeyi anlatırken çok düşündüm ve anlatma kararı aldım. Benim Doğa isminde poposu harika beni çıldırtan sex arzularımı tavan yaptıran bir kuzenim var. Sank...

« Geri